Tjo

Haft fullt upp idag.
Tog en chill morgon, kollade lite tv 4 morgon med Jesper.
Sen träffade jag Max och vi åkte till port 73.
Max köpte inneskor till jobbet och jag köpte en tröja till Kalle.
Sen åkte vi vidare till Ica Maxi där vi åt lunch på donken och sen handlade vi lite.
 
Till kvällsmat blir det lövbiff och bea
Jag frågade om Max ville äta här men han skulle göra annat.
 
Mer da ?
Kalles Iphone kom idag, SHIT va snygg, fett avis......
Han e så klart super Happy.
 
 Den e bra mycket större än 5:an och mycket snyggar designe
skön överlag.
 
 Jag har precis betalat alla räkningar och sorterat papper i pärmarna.
Nu ska jag kolla PH.
 
        Love Maria
 
 
 
 
.
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Är det Iphone 6 +, eller 6? :)



Svar: 6:anKram
Maria Höglund

2014-10-01 @ 17:35:01
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0