Farsta c

Jag hade en heldag med mina killar today 😀
Efter tandläkaren åkte vi till Farsta c
Vi kollade i butiker
Bla, designe only och GATT 

Sen åt vi självklart friterad banan med glass på Kina hörnan 


                 My  boys 

Kalle köpte en jättesnygg linne skjorta från Ralph Laurent 
Grymt snygg till sommarn 




                Dessert    Porr 

  Jag har ju mått lite konstigt i går och idag
Ont i magen men det hör ju tyvärr till vardagen men sen har jag haft ett väldigt tryck över bröstet och svårt att andas
Känt mig låg. 
Vette fan vad det är ??? 
Panik ångest? Hjärtat?


Bara gilla läget! 
Nu ska jag ta en promenad sen natt natt
I morgon har jag fullt upp
Love Maria ❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0