Flitig

I dag vart det en riktig fixar dag, första dagen som jag har lite energi 
Jag gjorde rent ugnen och alla plåtar
Jag gjorde rent diskmaskinen och fyllde på salt och spolglans 
Lagat en jätte plåt med kyckling till Max och Kalle 
Gjort en stor plåt med paprika & vitlöks biffar 

Städat
Tvättat
Rensat bland papper och kvitton och sorterat in i pärmar 
Gjort mysigt till Sune som kommer hem om 2.1/2 timme 
Längtar ihjäl mig efter honom 

Max, Sandra, Henning och Kalle ska på bio i kväll ( fast to Furious 7) vet ej hur det stavas 
Jag ville inte följa med, dels lockar inte filmen , sen kommer Sune vid 17,30 och jag ser fram emot att ha några timmar för mig själv framför tv:n 
Ska mysa sönder mig med blackie 


      Mina paprikabiffar 🍴🍴

   Laaaater / Maria 


Kommentarer
Postat av: Therese

Amen så smarrigt det där såg ut!! Magen kurrar här trots att det är mitt i natten ;)
Blev lilla Sune glad när han kom hem? ;)
kram Therese

Svar: Han vart överlycklig men mest trött faktiskt 💜❤️😀
Maria Höglund

2015-04-06 @ 01:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0