Hemma från Island.

Min bror och hans familj har varit på Island på påsklovet och kom hem i går tror jag.
Jag sms:ade lite med min svägerska i morse och vad jag förstår så var det helt magiskt.
       Jag snodde några bilder från brorsans FB
 
          Min svägerska Sussi och min bror Kenneth
         Min brorsdotter Saga och brorsan vid ett vattenfall
 
  Vädret ändrades tydligen var 10:e minut, regn, snö, sol och stormar
  Norrsken mm..
Jag hoppa jag får träffa familjen Höglund snart så man få höra mer.
 
 Nu ska jag strax natta kudden // Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Åh, jag hade så gärna besökt Island!!

2015-04-13 @ 03:51:30
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Himla fint land har jag hört att det är! :)

Hoppas du får en fortsatt fin vecka!

Kraaamar

Svar: Desamma kram
Maria Höglund

2015-04-13 @ 19:27:14
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0