kort vecka.

Måndag fast det känns som en söndag.
I dag kom jag verkligen in i en Söndags lunk. (Måndag)
 
Man har små pulat hemma, Jobbat , förberett för en ny jobb vecka här hemma, som förövrigt blir kort för min del.
Jag kommer bara jobba 2 dagar denna vecka. Tisdag & Onsdag. På torsdag är jag ledig för jag, Kalle & max ska till stan och till tandläkaren. Väntat på den här tiden i 2 månader nu då tandläkaren avbokade förra gången.
Vi tog  3 tider i rad, skönt att få det avklarat tillsammans, passar även på att ha en dag med killarna på påsklovet, kanske en god lunch om vi hinner.
 
På Fredag är jag ledig i vanlig ordning och då har jag bokat lite ärenden så det blir en mjukstart denna vecka.
Det var skönt att vara på jobbet en stund idag, saknar jobbet efter 4 dagar. HIHIHI
 
Nu ska jag koka lite kartoffler(potatis)
Ha en fin Måndag // Love Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Det är ju skönt med lite mer ledigt då och då! :)

Själv jobbar jag nog 3-4 dagar denna veckan :)

2015-04-07 @ 09:14:44
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0