Min måndag

 
                       Jobb & lilla plätten stod på menyn denna Måndag
 
 
              Jag har rensat i rabatterna och klippt lite torra kvistar


                                       Min rododendron har tyvärr avlidit / R.I.P
                                                   Va fan hände ??
                          Tror jag har gödslat den fel, den har typ brunnit  
Jag ska testa några till saker innan jag gräver upp na. Men jag tror det är helt kört.
På Lördag ska jag försöka hinna köpa jord och massa pelargoner och fixa fint i blomlådorna.
Nu ska jag snart nanna kudde, de e en dag i morn å.
Dagens Hiss= Vädret & lite värme äntligen
Dagens Diss = Att min Rododendron dött. 
 
                 Sov Gott / Maria
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad synd dom gick Rip. Du får fixa gröna fingrar till helgen haha
Kram

Svar: Ja 😀😀😀
Maria Höglund

2015-04-20 @ 21:46:17
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Vädret gör vi många tummar upp till! 😄👍👍👍👍
Desto tråkigare med blomman....

Kraaaam och godnatt!

2015-04-20 @ 21:57:44
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

tråkigt med blomman, hoppas du kommer på något som gör att den kan återhämta sig.
kram

2015-04-21 @ 12:13:24
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0