3/8

Måndag och älsklingen går tillbaka till jobbet efter 4 veckors ledighet
Han och jag tycker den här sommaren har varit hemsk.
Dels har vi inte varit lediga tillsammans, bara några dagar hit & dit
Typ torsdag & fredag + helg 2 ggr.
sen hade vi midsommar ihop.
Vädret har ju sugit och det har varit lite dåligt ekonomiskt.
Detta är första året på 8 år som vi inte kom utomlands.
 
Ja jag kan ju säga att han hade stans ångest i morse när han klev upp 05.00
men det är bara gilla läget. Bara 11 månader kvar till nästa semester.
 
Nu ska jag duscha, ny jobb vecka och nya möjligheter
Kram Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Riktigt trist med en tråkig sommar... Jag hade sagt samma sak om jag inte fick min vecka utomlands, för där kunde jag ladda upp solbatterierna liiite i alla fall! Usch för vädret vi haft!

Måååånga kramaaar!

Svar: Kram
Maria Höglund

2015-08-04 @ 19:09:16
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0