Fråga

           Jag fick en fråga .....
 
Om du vann en miljon kronor, vad skulle du göra för pengarna?
 
       Jag skulle ta
 
200.000 till Max & Sandra för en insats på en Lägenhet
 
200.000 till Kalle / oxo till en insats på en lägenhet
 
200.000 till en insats till ett nytt boende för oss
 
200.000 betala skulder
 
100.000 till en grym resa
 
100.000  för att bjuda vänner och mamma på något skoj och lite slantar att bara slösa (kanske ett giftermål)
 
        Jag skulle alltså bränna en mille på en dag typ HAHAHA
 
Vad skulle ni göra om ni hade en miljon ?????
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Kloka val!
Jag hade gjort nåt liknande, gett en del till mamma och pappa, köpt en lägenhet till mig själv, rest och sen hade jag försökt spara resten (om det blev något över hahahah)!😂

Svar: Haha ajuste om det blir et ruttet öre över 😀😀😀😀
Maria Höglund

2015-08-17 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0