Min Fredag & vikt

I dag har jag gjort så lite som möjligt
Jag var förbi Centrum för att gå förbi Hanna så hon kunde byta lack på mina naglar (se tidigare inlägg)
Sen handlade jag litegrann.
sen har jag bara varit hemma eftersom jag må sådär, kan verkligen inte ta på det. Känner mig svajig och ont i kropp och mun  men samtidigt inte sjuk, as skumt.......
 

Jag kommer vila i stort sett hela helgen
 
Dom enda 2 planerna jag har är att passera villan och kolla de boende + se vad som ska handlas och sen måste jag förbi ÖB och bunkra lite schampo & balsam mm.
 
I kväll blir det en skål chips (delade ju upp en påse förra helgen ) för att den skulle räcka  2 helger,
så i dag är alltså min äta dag. Tjohooooo
 
           Viktsnack.
 
Jag väger mig varje måndag, den här veckan hade jag   - 0,6
då har jag bara skitit i godis/kaffebröd i veckan  och promenerat lite x-tra
 
Max och Kalle väger sig i dag fredag, Max stod still och Kalle hade gått ner 0,5 i dag.
 
H har slutat med röd cola och är inne på v 3, på dessa 3 veckor har han gått ner 4,3
 
tänk vad lite indragningar kan göra.
 
Till min skål med chirre i kväll blir det mer avsnitt av Games of Trones.
 
   //   Trevlig Fredag önskar jag er
        Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Bra jobbat av er alla! :)

Svar: Tack
Maria Höglund

2015-08-28 @ 18:21:11
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0