ORO

Min största fiende är min oro
Jag känner nästan  jämt oro
 
Just nu tex. har jag en klump i magen men jag vet egentligen inte varför, kan inte ta på det.
 
Jag känner oro för barnens framtid, jobb & lägenhet
Jag känner oro för hur det ska gå med Sverige, det börjar likna skit att bo här
oro för att bo kvar i Brandbergen (vilket jag aldrig känt)
oro för framtiden i stort
oro för ekonomi
oro för att de närmsta inte ska må bra
oro för min egen hälsa, jag har ju ADHD, Fibromyalgi och bipolär 2 min ADHD: n  har jag alltid känt att det varit en tillgång men jag får ondare och ondare i kroppen och ryggen och jag har svårt med mina små tvångs och kontroll prylar  jag har för mig, måste lära mig släppa saker ibland.
jag känner oro att jag inte riktigt känner mig nöjd med livet . vantrivs med det mesta just nu.
Jag känner oro för att det ska hända max & Sandra något i Thailand
Jag känner oro för att Kalle inte ska orka plugga i 5 år till 
jag känner oro för min älsklings kropp är slutkörd i 46 års åldern
Jag känner oro för att man inte passar på att ha roligare och gör mer saker för tiden går och man blir inte yngre, men man ska orka
känner oro för att inte orka hösten & vintern efter denna skitsommar
 
Ja ja  jag kan rabbla 1000 saker men ni hajar, jag är en orolig själ och därför blir det ibland för mycket när saker och ting inte bara kan flyta på.....
 
Nu ska jag ta ut Sune och sen ska jag sova / Natti Natt

Kommentarer
Postat av: Annica

❤️

2015-08-06 @ 20:57:03
Postat av: Henrik Olsson

Jag hoppas att något får din oro att försvinna, för oro tar gärna bort fokus från det som är viktigt! :/

Svar: Sant tack ❤️
Maria Höglund

2015-08-06 @ 21:36:14
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Beatrice

En liten tröst är att du inte är ensam om att ha dessa tankar. Vi är fler som oroar oss för allt och låter de tankarna ta över, trots att inget ändras för att vi har ångest och är oroliga. Hoppas oron lättar, och att du kan få tid att bena ut vad som är fel och att det finns lösningar på den oro som känns värst. Kram!

Svar: Tack Beatrice ❤️
Maria Höglund

2015-08-07 @ 06:43:10
Postat av: Medberoende

Usch jag är lite likadan. Jag går ofta med oro... Nu är det speciellt mycket angående framtiden, blääää.
Och angående oron om Sverige så håller jag helt med, detta land verkar bara gå utför känns det som. Hoppas nåt av oros-momenten lättar så småningom för dig!

Kraaamar och god natt!

Svar: Tack gumman
Kram och god natt ☀️☀️☀️☀️
Maria Höglund

2015-08-07 @ 21:58:16
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0