Saker ni kanske inte visste om mig

 
Jag är 46 år
Jag är egentligen blond
jag har fobier mot kackerlackor och hatar myggor
Jag hatar  dåliga dofter som svettlukt, röklukt, instängt rum, hårbotten doft, sura disktrasor, fotsvett mm.
Jag är en missbrukare av doft vax och sköljmedel
Jag älskar att åka bil långt
Jag älskar att åka buss & kommunala medel
Jag älskar havet, det är lugnande för mig
Jag har ADHD, fibromyalgi och är bipolär 2 (äter medicin)
1999 vart jag förlamad och opererades för svår diskbråck
Jag har jobbat inom vården i 17 år
Bästa jobben jag har haft är FT och alla mina receptionsjobb.
Jag har jobbat som barnflicka till Björn & Agneta i ABBA
Jag jobbade extra på hotell Sheraton när jag gick i skolan träffade massa kändisar, Bla. Prince och Tina Turner
Jag har blivit utbjuden av en arabisk prins, han gav mig 1000 Dollar för att köpa en klänning, jag tackade nej och lämna tbx pengarna.
jag har testat droger
Jag har 2 syskon, en storebror och en lillasyster
Mamma är bosatt i Flen
Jag är fortfarande kär i min ungdomskärlek (känt varandra i 32 år) vi har ett barn ihop
Jag älskar Turkiet
Älskar att resa
Jag älskar att bo på hotell
Om jag får välja något onyttigt så föredrar jag kaffebröd framför allt.
Sandra & min Max har varit ihop 11 år (dom är 23)
Jag har gröna ögon
Jag har åkt fast för snatteri
Jag är genom snäll och har en sjuk empati men när jag blir arg blir jag livsfarlig.
Jag hatar otrohet och falska människor, tar avstånd direkt
Har 4 riktigt bra vänner som jag litar på sen dom i min familj såklart.
Ogillar lata sega och långsamma personer (för att jag är motsatsen)
När jag var gravid med Max levde jag endast på hallonkräm & knäckebröd
När jag var gravid med Kalle levde jag på is, Ja jag tuggade massa is och ballerina kakor
 
   HAHAHAHA vilken lista, nu vet ni lite mer om mig.......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vilken intressant lista! Såntdär är alltid kul att läsa på bloggar :) Mycket var nytt för mig, häftigt med Abba och hotelljobbet!

´Kraaamar!

2015-08-07 @ 21:53:19
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0