Skitdag VS Rolig dag.

Hej
I dag har det varit en jävla skitdag med några ljusglimtar
Häromdagen skulle ja till Gyn men saker kom emellan  så jag skulle ta det i dag stället.
Men dom jäklarna (mödravården) strulade så jag måste tillbaka en gång till (så det sket sig )
 
Jag har mått lite halv konstigt senaste dagarna med huvudvärk, trötthet mm
I går fick jag mer herpes, denna gång  inne vid bakre tandraden, min munherpes har under åren spridit  sig  till näsan, bakom ögat och sista 2 ggr så har den satt sig i munnen, I morse när jag vaknade upp så hade jag ont i leder, nacke, hals och huvudet och munnen. Det kändes som jag blivit överkörd av en buss (hur det nu känns)
Jag vet inte om det är skit herpesen eller om det är en förkylning på G.
Mår skit i kroppen men nu har jag slängt i mig piller så jag kan äta lite i kväll.
 
Min herpes bryter ut när jag är stressad, magont, stark sol, trötthet eller när jag börjar bli sjuk...
Jag ska vila hela helgen.....
Kanske min kropp som behöver godis hahaha.....  Sjukt ont gör det i alla fall (skit)
 
Betalade nästan alla räkningar i dag, det känns ju oxo mindre skoj när man ser vad som blir kvar.
 
Denna månad blir extra tuff då jag kommer lägga några ören på en resa i okt .
 
Min H fick nämligen en bonus + semester ersättning häromdagen och vi kommer ta dessa pengar på en resa Åka bort någonstans i början av oktober där det finns golf & sol.
Jag fick resan i present av honom för han vet att jag behöver komma bort från allt.
 
Och det finns inget jag längtar efter mer nu än en veckas ledigt bortkopplad från vardag & jobb  (ljusglimt)
 
Jag  var bara på jobbet några timmar i dag men ljusglimten där var att få träffa Kia, det händer inte allt för ofta.
 roligt och skönt att få reda ut lite frågetecken och gå igenom papper mm.
 
Och en till ljusglimt i dag var att jag fick lite tid med min barndomskompis Reneé i, vi sågs på en snabb date i Haninge C.


Vi säger alltid att vi älskar varandra  när vi ses, FÖR vi älskar verkligen varann, hon är min själsliga tvilling. Så olika liv men ändå så lika
Min fina skruttgumma.
 
Ja Ja nu har ni hört både tråkiga saker och roliga saker
Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen
kram på er
Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0