Stekt VS grill

Hemma hos mig föredrar vi en stekt god köttbit jämfört med grillat
Grillat smakar same same 

En god köttbit med salt & peppar smakar godast

I dag hade Ica x-pris på ryggbiff så det vart en köttbit med tomat & lökssallad med tzatsiki och BQ chips
Mums va gott det blev 




    Estrella har ju slutat med sina BQ chips men igår hittade vi den här 😀
Summer BQ
Så himla gott till köttet
Hittar jag fler av denna påse så ska jag köpa på mig några 

//   Tack darling för go middag ❤️

   Vad föredrar ni ???? 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag föredrar också stekt kött faktiskt. Igår åt vi lamm med sötpotatis och rödbetor i ugn, bland det godaste jag vet! :)
Ha en härlig söndag finis
Kram// Therese

Svar: Tack Terese
Börja blogga igen ❤️❤️❤️❤️
Maria Höglund

2015-08-30 @ 10:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0