Sune är sjuk

I morse ca 5.00 ringde Sandras mamma mig ( hon var hundvakt till Sune ) hon berättade att Sune var dålig i magen och bajsat inne på 2 ställen 
Hon körde hem honom till mig halv 6 i morse 
Han har blivit sämre och sämre under dagen
Han vill inte gå
Han kan inte hoppa upp i sängen
Han bakben är svaga 
Detta påminner om när vi åkte in akut med honom sist då jag trodde det var En hjärnblödning men det var en svår förstoppning 

Tydligen kunde hundar vara förstoppade trots massa avföring ( diarré )

Jag avvaktar tills i morgon
Blir han bättre åker vi till min mamma 
Blir han sämre så åker jag in med honom 

😒😒😒😒

God natt från en orolig matte ❤️


Kommentarer
Postat av: Moster

Min älskade Sune. Moster tänker på dig ❤️

2015-08-09 @ 22:25:44
Postat av: Medberoende

Neeeeejjjjjj :(
Jag antar att det är bättre nu eftersom ni trots allt åkte. Hoppas det bara var någon engångsgrej!

Kraaaamar till er!

Svar: Han e bättre
Maria Höglund

2015-08-10 @ 21:20:55
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0