Bakslag

Asså
på riktigt......!!!!!!!
Hela helgen har varit perfekt. Lugnt & skönt, trevligt, god mat, Bara jävligt Nice
men så kom ett bakslag såklart nu på eftermiddagen.
 
Jag har fått tillbaka min öronvärk i samma öra, fuck va ont det gör......
Fått herpes på läppen 
Jag har fått ont i leder som att det är något på G
 
Kalle kom upp klockan 15.00 med värsta feberfrossan och hosta och han mår skit, sover och sover.
nu försöker jag väcka honom så han får i sig lite mat.
Han och jag har inte tid att bli dåliga nu men för Kalle är det nog kört att gå till skolan i morgon.
Han har massa plugg innan jul.
och jag har massa jobb i veckan och på Lördag är det jul mys och lucia ute i Vaxholm.
 
Är så trött på att sjukdomar kommer olämpligt..... men det gör de väl alltid.
 
Vi är redan en personal kort i morgon för en ligger i förkylning så det är bara att gå och jobba..... 
Ha det..............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Krya på er ❤️❤️❤️

2015-12-06 @ 18:40:19
Postat av: Medberoendee

Krya på er!

Mycken manfall på mitt jobb också den här veckan... Många som är sjuka nu verkar det som...😑

Kraaaam

2015-12-08 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0