Dan före dan

Hey
rubrik dan före dan betyder inte dan innan  julafton utan dan innan Max avresa.
Fasiken va skumt det känns, jag har typ en klump i magen och är inte bekväm alls....
Jag ser hur nervös och pirrman Maxan är och jag själv tycker att 3 månader är en otroligt lång tid att vara i från Max.
Jag tror inte han riktigt förstår hur lång tid det är.
Jag är samtidigt så himla glad för deras skull (läs avis)HAHAHA
Dom kommer få grymt kul.
Jag kan inte skydda Max härifrån Svedala. Nu måste han verkligen stå på egna ben vilket kommer vara super nyttigt.
jag ska i väg på lite ärenden i morgon men sen åker vi hem och hämtar MAX, SANDRA OCH LINUS kl. 17.00 för avfärd mor Arlanda med destination ASIEN.
 
                      Bilden är tagen från Max
Jag hjälpte honom att packa lite nu på kvällen, vi tog bort lite kläder från det
han hade lagt fram. nu är det bara sololjor och myggoljor och lite sladdar mm som ska ner i ryggan.
De sista dagarna har vi umgåtts jätte flitigt, vi måste passa på.....
 
 Nu ska jag ut med Sune sen blir det tidigt i säng // Natti Natt 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Once in a lifetime -resa! Sååå häftigt och modigt!
Önskar dom all lycka till och trevlig resa! 😊

Svar: Ska hälsa det ❤️
Maria Höglund

2015-12-25 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0