En Maria dag

I dag har det varit en dag i min smak 
En Maria dag 

Började med att jag fick sova bra i natt och jag sov  ända till 8, när hände det sist ?
Nice 

Jag hade en skön morgon framför TV4 morgon och vid 11 gick jag och fixade nytt glitter på naglarna 

Här är före och efter:

         Före:


                Efter :



       Körde på helvitt glitter
 Det är mycket finare in real, går inte att fånga allt glitter på foto 
     Nöjd som bara den !

Sen när jag var klar med naglar åkte jag ner till Haninge och bytte Kalles byxor och vidare på 1 timmes thai massage 

 

Min massör Jessica jobbade, hon är helt suverän , lite och nätt och superstarka nypor!
Jag är som en ny människa när jag lämnar massagen , avkopplad och trött 
( positivt trött) 

Jag kom ihåg första gången jag gick till henne och hon frågade om hon skulle massera min mage, ( man har bara trosor på sig)  jag var inte bekväm med det första gången men nu känner jag mig trygg hos henne , nu knådar hon och masserar både mage och bröst så allt skumpar omkring som en annan bulldeg men jävlar va det är skönt med mag massage ❤️

Alltså en dag i min smak
Lugn & ro
Tittat lite i butik
Nya naglar 
1 timmes massage
Fler såna här dagar 

Om jag skulle ha gott om pengar så skulle jag garanterat lägga det mesta på behandlingar 

   Hoppas ni har haft en fin måndag 
       Love IA 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Låter som en underbar dag! 😊😊
Fina naglar också! 👍🏻👌🏻
Kraaaaam och godnatt!

Svar: Tack
Maria Höglund

2015-12-28 @ 21:24:11
Postat av: Annica

En sån dag var du värd. Kram ❤️❤️❤️

2015-12-28 @ 23:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0