Farväl

Det gjorde ont i mamma hjärtat att säga farväl
3 månader känns som en evighet 
Jag grät när vi kramades på Arlanda och sa hej då 

Det längsta Max och jag har varit ifrån varandra är 2 veckor i rad på 23 år 

Dom kommer få det superbra men jag vill bara att alla flygresor ska vara över innan jag blir lugn
Har typ någon form av oro i kroppen
Det känns konstigt hela grejen liksom 

Men detta kommer bli deras livs resa , dom har hållt i hop i snart 11 år
Det är nu eller aldrig det finns chans att resa, innan bebis, lån och lägenhet kommer! 😜
Här kommer lite farväl bilder 




         Väskor packade 


      Lite lunch här hemma 




















 På planet / bye bye mina älsklingar ❤️

Kommentarer
Postat av: Annica

❤️❤️❤️❤️❤️

2015-12-26 @ 21:44:28
Postat av: Beatrice

Men Gud så spännande, vilket äventyr de kommer få vara med om🌴

2015-12-27 @ 10:56:20
Postat av: Medberoendee

Ååå vad glada dom ser ut! 😊😊

2015-12-27 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0