Grishjärtan

Detta är familjen Nielsens favvo mat
Alla bröderna inkl pappa Nielsen älskar det och Kalle gillar det också medans jag och Max typ spyr hahaha

I dag meckas 12 grishjärtan som är special beställda 
Dom persiljefylls och kokas i buljong som de sen gör en god sås på

Lite PIX 


        12  hjärtan 



     Ett grishjärtan är väldigt snarlikt människans 


                  En handfull 


         12  krukor  persilja 





            Min lilla hjärtmeckare 
              Eller docent Nielsen 

    Smaklig spis /  IA

Nu ska jag hoppa i duschen
12.30 drar jag mot Vaxholm 
Puss & kram Maria 

Kommentarer
Postat av: S

Alltså blä! Jag är på spysidan! 😂😂😂

2015-12-12 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0