The Force Awakens

 
Nya star Wars  filmen har premiär i morgon ,
totalt omöjligt att få biljetter.....
Vi fick våra första biljetter på IMAX på Mall of Scandinavia på Juldagen.
Vi kommer att se på en morgon film på juldagen, sista dagen innan Max lämnar Sverige.
Filmen börjar 10.00 på juldagen men det gör verkligen ingenting.
Sune kommer sova hos syrran på julaftonskvällen så han inte behöver vara ensam under den tiden då helvetes veckorna med fyrverkerier startat
Jag vill inte utsätta honom för att vara själv kommande veckor då det började smälla i går,  dom börjar sälja skiten i butiker nu (tyvärr)
 
 
Jag är absolut inget star Wars fan men jag ska helt klart ge det en chans, speciellt när vi ska ha en mysdag med familjen.
Vi ska gå tillsammans med barnens farbror Björn och fru Jeanette och kusin Peter,
Trevlans.
 
Nu ska jag mysa en stund innan kvällspromenaden med Sune, hoppas vi slipper smällare i kväll.
 
      God Natt vänner / Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0