Trött tjej

 
   

                         Så här trött känner jag mig just nu, sover som en kratta
 
Jag är på helspänn när det gäller ljud, i natt var det Sune som trampar runt, ungarnas tangentbord som klickar,
tv:n stod på, grannkillarna tjattrade , dörrar som öppnas...
Mitt öra värker fortfarande och det suger.
03.15 klädde jag på mig och gick en promenad med Sune. kom hem 04.00 och somnade till 06.30
 
i dag har jag inga direkta planer, jag kanske ska baka lite saffrans rutor, jag har hittat ett recept.
 
Ang. Idol da ???
Jättesynd att Amanda inte vann men jag är inte ett dugg orolig för henne, jag tror hon kommer bli hur stor som helst, våran nästa stora artist utomlands..........
Grattis till Martin såklart, mysbjörnen....... Klart han e omtyckt.
 
   Nu ska jag starta lördagen //  Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0