La i 2:a växeln

 
Jag har hostan för helvetet, usch & Fy.
I dag kändes det som lungorna skulle lämna kroppen
 
men jag bestämde mig för att lägga i en x-tra växel för att få saker& ting gjort.
 
Jag dammsög hemmet
tvättade kläder och sängkläder
åkte till jobbet och handlade frukost och förberedde lite tills i morgon
Jag storhandlade mat hem för kommande vecka.
lagat köttfärssås och béchamelsås , i kväll ska jag göra en lasagne
bäddat rent
duschat
 
Nu sitter jag och vilar i fåtöljen och ska läsa lite bloggar.
Skönt att allt e gjort inför ny vecka.
 
Kalle mår fortfarande dåligt men han måste gå i morgon för han har spanska prov men han får hoppa över gympan.
 Hoppas eran söndag blir fin//  Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Ajdå! Hoppas att det släpper!! :/

2015-02-01 @ 14:28:44
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0