Lite om allt..

 
- Först måste jag ta upp ersättaren för Ica stig
 LOA FALKMAN
Finns det någon tristare man.....
Vad tycker ni om honom ?
Kunde dom inte ha valt någon färgstarkare person !!!!
 
- Snopp & snippa låten
     Har ni hört den ??
hur bra som helst, bäst i dance mix. HAHAHA
Jag gillar lätta okomplicerade låtar ibland, som gör vardagen lite roligare....
 
 
- Ramlat
Jag började morgonen med att ramla
När jag tog morgon promenaden med Sune så vart det glashalt under snön och jag bara föll handlöst bakåt och fick höger handled under tjock fläsket.
Jag har lite ont och så drog jag till en muskel på insidan av höger lår och slog i höften, fan jag kände mig som OLGA 101 år
Sune tyckte jag betedde mig ovanligt roligt denna morgon när jag ligger på marken så svansen gick hej vilt och han hoppade på mig , så där ligger vi och brottas och skrattar klockan 7.30  på morgonen mitt på gångvägen
Undra vad folk tänkte.....
 
 
- Förkylningen
Har bytt karaktär
Sen i Torsdags har jag haft jätte ont i halsen och hostat och hostat, i går Måndag kändes det som om det började bli bättre
Men i morse (Tisdag) vaknade jag upp helt sänkt och mer förkyld. Snoret rann och jag kände mig totalt färdig
1:a timmarna på jobbet kändes tungt men sen gick det av bara farten efter 11 men vid 2 tiden vart min data skärm helt svart...
Vetefan vad som hände. Jag rörde inte ens datan eller sladdar för jag satt och pratade i telefon när skärmen bara vart svart , fick upp en text snabbt att jag inte hade kontakt med en HDMI KABEL ? What ???
fattade NADA......
 
Ja Ja lite om min dag // Love Maria
Ps. Kia hoppas allt gått bra med dig på em. Puss Puss
 
 
Trackback
RSS 2.0