Mycket tvätt

Tjo
Alla ni som känner mig vet att jag har ocd
Bla när det gäller renlighet och tvätt
Jag måste bädda rent mina underlakan och örngott varje dag och hela sängen varannan - vartredje dag ( ej täcke) 
Mina täcken, bäddmadrassen tvättar jag ca var tredje månad och i dag var en sån dag då ALLT åkte i maskin
Tvättat 8 maskiner med bäddmadrasser, täcken, kuddar, filtar och hundtäcken etc.







Nu är allt extra rent i kväll när man ska mysa ner i sängen plus en ren och gosig hund
👋👋
Även alla mössor åkte i maskinen 

Ni kanske förstår att en stor fobi jag har är lukter , illa luktande sådana som hårbotten , instängda kläder och mycket mycket mer 

Jag älskar allt som doftar gott såklart ! 
Jag har även lite andra små konstiga saker för mig men det är jag det 

Nu ska jag bara mysa resten av kvällen
Kolla farmen bla. 
Massa kramar Maria 💜💜

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad duktig du är. Jag älskar också rena sängkläder, finns fan inget bättre!! Men jag orkar inte byts varje dag haha
Kram

Svar: Haha nä det gör nog få människor

Massa kramar till dig
Maria Höglund

2015-02-12 @ 19:11:42
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Tur att du slipper tvätta för hand! :)

Svar: A verkligen haha 👍
Maria Höglund

2015-02-12 @ 20:19:08
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0