På nytt ställe ! skit oxo...

Jag har ju haft mun herpes i hela mitt liv.
Första åren så satt det bara på läppen upp mot näsan. men sista åren ha det blivit värre. Det har satt sig i näsan, upp bakom ögat så det kan kännas som jag har tandvärk eller öronvärk.
 
Det är en jävla smärta.
 
Som om det inte var nog så fick jag herpes på ytterligare ett nytt ställe igår. Nu i hela Gomen och bakom tandraden
på övre tandrad. Fy fan va ont jag har. smärtan går upp mot bihålorna.
AJ AJ AJ
Känns som jag har fått en stenhård smocka mellan mun & bihålorna......
Varför är jag inte förvånad.
 
Detta kommer vid stress och när jag slappnar av.
Just nu har jag kombinationen av båda....
 
Nu hade jag sett fram emot 3 dagars  ledighet hos mamma där jag bara ska vila och vara men självklart bryter det här ut då.
 Bara att pumpa i mig värktabletter, mina jäkla herpes tabletter har varit slut ett tag, Jag måste ta det med läkaren nästa gång, förnya mina recept alltså....
 
Nej,  nu ska jag ta ett bad, jag åker mot mamma vid 11 tiden.
      Love IA

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Ajajaj!! :(

2015-02-25 @ 11:24:31
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0