21 = 3 veckor

 
I dag är det 21 dagar sen eller 3 veckor exakt sen jag år kaffebröd eller godis.
Sååå himla sugen...
Men jag ska kämpa
Jag kommer nog trilla dit lite på go saker på lördagsfesten.... Men jag ska verkligen försöka att INTE göra det
 
          
  dagar
 
Vad är jobbigast ???
Det är helt klart film kvällarna när de andra sitter och smaskar på chips & dipp eller mina favvo kakor
BALLERINA ORGINAL
Just nu drömmer jag om handens bagarstugas kanelbulle. HAHAHA
I morgon bitti är det vägning nr 3.
 
                        Nä nu måste jag dra..... Tjao

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Kämpa på! Det är imponerande, då jag inte ens klarar ett par dagar!!

Svar: Tack
Maria Höglund

2015-01-20 @ 17:59:57
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: S

Alltså paus bagarstugas kanelbulle var ju astorr! Köpte en till Thea idag (åt inget själv)!! Men kände hur torr den var...

Återigen, du är sjukt duktig!

Kram!

Svar: Va den ?? Inte dom jag ätit
Dom har varit färska, smöriga och mjuka
Ok då blir jag inte sugen hahah
Tack
Maria Höglund

2015-01-20 @ 19:01:16
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

God natt! :)

2015-01-20 @ 22:23:32
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0