27/1

Hey
En trött och besviken tjej här
I dag sket det sig med min utmaning
100 dagar utan kaffebröd och godis.
I dag trillade jag dit på 4 ballerina kakor (FUCK)
I morgon skulle det ha varit 4 veckor (28 dagar) utan skiten. Men det sket sig.
Ja Ja
 
På Torsdag är det vägning oxo och det kommer nog skita sig totalt denna vecka då jag druckit 3000 liter öl + grogg och haft världens aptit sen i söndag....
typ + 20 kg eller något står det väl på vågen.....
 
Annars känner jag mig trött och lite skum i kroppen.
I morgon jobb men den dagen ska jag tillbringa på IKEA,
 
Ha nu en bra kväll // kram från Fröken DEPP
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Men ååå hjärtat 4 kakor har ingen dött av!
Och bock om du gått upp/stått stilla en vecka? Livet är till för att njutas!!! Du är fin som du är!
Kram Therese

Svar: Jo jag hihi
Maria Höglund

2015-01-28 @ 04:03:16
URL: http://unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0