Årliga skitsnacket

Varje år stör jag mig på alla hundägare som inte plockar upp sin hundskit
Va fan e problemet ?
Bara för att det är snö så tror dom att skiten försvinner, dunstar eller något liknande.
I dag regnade all snö bort  i Haninge  och kära läsare, det är hundbajs överallt.
Personligen tycker jag det är lättare att plocka upp bajs när det är snö, man kan liksom fånga hela högen i en snöboll HAHAHA
Ja Ja
nu har jag klagat detta år oxo......
Äckel päckel
Hemma hos brorsan i Vaxholm sitter det hundbajspåsar på lyckstolparna , undra om det skulle göra att fler plockade upp skiten
Vad tror ni ??
Jag har själv en hund som verkligen inte vill sätta sig på gångvägarna och skita, han vill gärna sitta långt in i buskar och på höjder, Bajset landar ibland så fint på alla grenar .... hahaha
 
  Nu väntar jag på farmen (4:an)och Ninja warriors (5:an)  Hoppas ni får en bra tv kväll // IA

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är så lågt av de som inte plockar upp efter sina hundar. Har man hund har man ett ansvar, men det verkar de inte förstå:(

Värst var när någon låtit sin hund skita precis utanför vårt trapphus... Då kanske folk tror att det inte är jag som tagit upp efter min hund. JAg blir galen!

Svar: Håller med 👍
Maria Höglund

2015-01-29 @ 19:28:05
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Medberoende

Jag håller heeelt med! Och ja det är fan mycket lättare att plocka när det är snö haha!
Här har dom också skitpåsar på lyckstolpar och jag tror det funkar ganska bra, jag ser en del med sånna påsar!

2015-01-29 @ 21:24:21
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0