Burr O lite annat

.Burr va kallt det har varit idag, alltså mitt kontor var superkallt.
Jag satt med min täckjacka på och jobbade. I morgon får en tjocktröja följa med.
 
Fått en del gjort idag men går ändå på halvfart känns det som.....
Så trött
Jag promenerade hem från jobbet idag = i snöstormen. 3,5 km. heja mig....
Den 24/1 är det stor fest så kanske man hinner tappa 3 kg tills dess.... 
 
I dag är det 7 dagar ( 1 vecka)  sen jag åt godis & kaffebröd... Woop Woop.
 
 
Väl Hemma har jag inte gjort mer än middag än så länge så dags att ta sig i kragen.
 
      Tjoho / Maria

Kommentarer
Postat av: S

Har du vägt dig ännu? :)

Broccoligratängen är super lätt och den blev jätte god!
400 g Broccoli (förkoka den så att den är så gott som klar) Låt rinna av.

Blanda ihop:
2 ägg
1 dl grädde
3 dl västerbottenost
salt & peppar

Häll det sedan över broccolin i en form. Det är ett LCHF recept. Läs på LCHF (56kilo.se), tror att det skulle passa dig som lagar så mycket god mat!

Svar: A förra torsdagen så dax i morgon , jag kollar oxo hennes blogg
Kan tipsa om halvalindha oxo
Bra bloggar
Tack för recept
Maria Höglund

2015-01-07 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0