Dags att ta Natt

                 Allt om kvällen:
Jag har verkligen haft en skön kväll, Jag tog 2 kalla Heineken och tittade på en gammal 80 tals film, Jag tittade oxo på AFV // Fan vilken garv noja jag fick.
Maten jag gjorde i dag var uppskattad av alla, själv tyckte jag det var jättegott. Mums
 
Nu har jag precis ätit 2 Wasa frukost med gräddost och Oboy. Nu ska jag ta natten.
 
Tänkte hinna med lite saker i morgon bitti som att handla till jobbet, tvätta & dammsuga ut bilen och lämna Sune hos syrran innan det är dags för att snygga till sig och dra.
 
     God Natt Bloggvänner // Love Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Gooodnattt!
Ha så himla kul på festen!!

Kraaaamar

2015-01-23 @ 22:30:48
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0