hundvakt

Go kväll
Vilken rolig och hysterisk dag, Tiden bara sprang förbi.
Jag har varit överallt i dag
 
Solna
Ulriksdal
Rågsved
Ica Maxi
Hem och hämta Kalle
Bio på Heron, Bion var såklart höjdpunkten.
Vi hann precis hem till Nyårskarameller
 
Sune har varit med Oscar och Nova några timmar på em., dom hämtade honom efter skolan här hemma och tog med sig honom hem till syrran.
 
Sune började blöda näsblod hemma hos syrran och han har ätit lite dåligt i 2 dagar så jag får hålla lite koll på honom.
 
                            Här kommer bilder:
 
                      
                        Sune med syrrans hamster Theo
 
 
         Sune myser med Nova
 

          Näsblod
 
                          Snyggingen i snygg keps.
 
             Tack för hjälpen med min älskling i dag, nästa gång blir den 24/1 som dom ska ha
              Sune då jag ska på Partej i skogen.....
 
    // Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0