Min Torsdag.

Ställde klockan tidigt för jag hade bokat tvättstugan 6.30
Jag körde 4 maskiner innan jag åkte mot jobbet, när jag vaknade så kunde jag inte svälja (halsont)så jag slängde i mig 2 citodon + en Alvedon, sen vart jag redo för att åka.
Väl på jobbet så var jag helt ensam, jag pulade lite i lokalen, kollade post & mail . Kollade upp några saker som ska säljas på Haninge Loppis och avslutade fm med att panta jobbets burkar.
Jag lämnade jobbet redan vid 11. När jag var klar i Haninge C så tog jag en promenad till foder boden för att köpa lite gott till Sune och då vart det värsta ovädret, snöblask storm typ så jag var plaskvåt när jag kom hem.
Nu har jag förberett lite enklare middag om Kalle vaknar och sen tog jag ett varmt bad, nu ska jag bara bädda ner mig i fåtöljen med men pälsfilt och sova ett tag.
 
    Va rädda om er //  Love IA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0