Sjuka - Avgifter

En rolig text som stämmer med bankernas avgifter.
denna månad drog dom nästan 90 kr i års avgifter  på mitt konto.
 
               Annars da :
 
I dag gick älsklingen hem från jobbet med hög feber och jätte dålig, Kalle är oxo jätte hängig varm och hostar ihjäl sig typ. Han blev hemma i dag och garanterat i morgon, Han blir sämre.
Jag har känt mig konstig hela dan, somnade på bussen från Ikea och somnade hemma och nu har jag jätte ont i halsen och det kliar i halsen och jag har ont i nacken som om en riktig jäkla förkylning är på G.
Usch & fy.
Ska snart krypa ner i sängen
Jag ska bara hjälpa mamma och beställa hem lite mattor från IKEA så dom kör hem det till henne i Flen.
God natt
 
            Love Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att de kryar på sig, och att du slipper bli sjuk!

2015-01-29 @ 02:39:38
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0