3 timmar

I  dag har jag gjort en spontanare
Jag åkte till Gullmarsplan med buss sen började jag promenera i solskenet
Jag gick från gullmarsplan till centralen med x antal stop
1:a stoppet var på köpcentrumet ringen
2:a stoppet i gamla stan och på restaurang / café kaffegillet 
Och gissa vem jag hittade där
Min vän Pamela 
(hon jobbar där)
 
      Pamela bjöd mig på lunch men tyvärr hann hon inte sitta ner för hon hade sjukt mycket gäster 
 


                                          Gamla stan
                                                      Slussen



                                                         Min lunch
 kyckling filé med Potatisgratäng
             Mumma 
 
Efter det stoppet vart jag turist i min egen stad
Jag kollade runt lite på slottet 
Fortsättning följer .....
 
//  love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0