Fiskespö & Indiska

 
          Ett fiskespö är tydligen bra till flera saker.
 
 jag har ju  berättat om mina galna grannar ovanför mig  som skriker, spelar spansk musik, festar och deras barnbarn som far runt på en bil kl. 06.20 på en lördags morgon, de slänger fimpar ner på min altan och bråkar ständigt.
Vi är verkligen så trötta på dom.
 
I natt var det dags igen..
Dom bråkade och skrek och slängde saker i golvet så max blev så jävla lack så han öppnade köksfönstret och drog ut fiskespöt och rappade spöt mot deras köks  fönster ovan.. Han rappade ett x antal ggr, det tog 15 sekunder så vart det knäpptyst........
Hoppas dom kan hålla käften några dagar nu.........
 
                                 Indiska.
 
I går var jag på Indiska i Ringens köpcentrum i Skanstull
Oj va mycket fint det fanns
Jag tog in ca 10 plagg i provhytten och jag överdriver inte om jag ville ha alla 10 saker
Så mycket fint, en del på rea.
Men jag fick ole dole doffa för jag hade bara 300 kr, mina sista slantar som jag får lägga på till mig själv innan lön
Så det vart en jättefin klänning, Här kommer bild.
 
 
      MANDY 299 kr Indiska
 
Nu är klockan 22.28 pip
God Natt // Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jobbigt med sådana grannar, men bra att de tystnade i alla fall!

Sv: Jag jobbade på Ullareds ÅVC - affären Ge-Kås sätter jag inte min fot i :P

2015-07-04 @ 07:26:50
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Sv: Tack! Svalka är vad vi behöver nu!!

2015-07-04 @ 13:40:26
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Uuusch för sånna grannar... Men väldigt smart idé med fiskespöt faktiskt haha!

2015-07-05 @ 20:04:54
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0