Hemmaplan & vardag



                                 Sista frullen i Jönköping i morse. Jag kommer sakna bekvämligheten
                                     Vi körde hem på 2,30 (33 mil) Snabbt & tomt på vägarna.
 

                       Nu lämnar vi Skåne,  Småland & vindkraftverken efter oss
 

                                 Home sweet Home / Nynäsvägen & Globen känns så rätt...
 

                      Hem & lämna packningen sen hämtade jag min  ängel.
 
Jag tog med mig plutten till jobbet, där fixade jag lite i huset, pratade med ungdomarna som bor i vårt boende
Handlade, stekte lite mat, gick igenom post, Fixade med Internet, lite städning och planering inför Måndagen.
Nu ska jag bara mysa i soffan, gå igenom mail & post och läsa massa bloggar
Egentligen behöver jag tvätta en massa men jag tar det i morgon........
                                             Kram på er alla // Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0