American sniper

 
                             I dag har vi kollat film, American sniper
 
Jag tyckte filmen var jättebra, men ett väldigt  tragiskt slut.. Baserad på en sann historia.
 
Jag har intagit massa föda.
kaviar mackor
yoghurt
kalkon mimosasallad
pizza slice
chips & dipp
 
Jag e sugen på allt i dag men det tar tvärstopp när jag väl börjar äta.
Önskade att det var lördag idag men men, ny dag och arbetsvecka  i morgon
 
Semester:
Den 18/6 har jag lite ledigt, jag har tagit 3 semesterdagar + helg så jag kommer vara ledig 6 dagar i rad. WOOP WOOP.
 
Sen kommer jag ha 1 v semester från 9/7, Längtar.....
 
 
 Ja Ja nu checkar jag ut för denna Söndag
 Tänkte krypa till kojs vid 20 tiden, TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT
//   Love Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susse

Stort Grattis i efterskott på födelsedagen!! =)

2015-06-07 @ 20:46:37
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ibland är man bra sugen på allt haha:)

2015-06-08 @ 14:36:50
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0