Bitterfitta

Så känner jag mig nu
Bitterfitta
Det har med vädret att göra SÅKLART
 fan vad alla tjatar 
 
ATT NU KOMMER SUPER VÄRMEN,
NU KOMMER SOMMAREN
 
Men va fan.....
Det ska vara sol i 4 dagar och då jobbar man.....
Sen kommer det ett nytt lågtryck och vet ni va ? 
Lågtrycket kommer nästa vecka när jag ska vara ledig 2 dagar.
Tjoho för det.
 
När det står på löpsedlarna att nu kommer supervärmen så tycker jag att det ska bestå minst 3 veckor
som förra året när vi hade 25-30 grader i 3 veckor, det kallar jag sommar.....
 
Fram tills nu, Hela maj & Juni så har vädret inte levererat ett skit, vi hade 2 fina dagar i Norrland över midsommar och sen har vi haft 2-3 fina dagar till
Thats it.......
 
                           God Natt   Maria
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Men det ska ändå blir skönt med värmen!! :)

2015-06-30 @ 22:03:46
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Håller helt med angående vädret...
Hahahha rolig bild däremot!

2015-07-01 @ 19:42:51
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0