Dödstrött

Jag är helt slut
Har inte suttit sen lunchen i dag på jobbet då vi åt våfflor😜
Jag har jobbat, promenerat, stor handlat, tvättat alla mattor här hemma, alla lakan, lagat 3 olika maträtter, fixat med papper , jobbat lite till,  vart och handlat skurmopp för min pajjade , fixat på uteplatsen

Nu börjar mim kropp säga ifrån totalt
Ont i rygg, jätte ont i svanken, ont i fötterna 
Ont i nacken
Man är ingen 20 åring längre 
😜😜





 I dag vart det biff stroganoff, kyckling & bea och fläsk & bruna bönor 

     Nu ska jag snart tvärdö 
//   IA 

Kommentarer
Postat av: patriciac.blogg.se

Oj vad du fixade och ordnade!

2015-06-03 @ 19:07:11
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Hahaha alltså maträtterna fortsätter att skrämma mig, vi äter ofta likadant nästan samtidigt! Jag åt biff stroganaoff till middag i måndags haha!

Stor eloge till dig förresten som alltid hinner och orkar så mycket under vardagarna! Jag blir helt slut av att bara jobba haha...

Kraaamar och godnatt!

Svar: Kram finaste
Maria Höglund

2015-06-03 @ 20:56:40
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0