Fix & don

Hej
I dag har flitens lampa lyst 
Åkte och handlade till jobbet vid 8 när Ica öppnade 
När jag kom till jobbet började operation städning
Jag dammsög och torka hela villan
Möblerade om litegrann 
Fixat med papper
Pulat lite på tomten och altanen 
Ätit pastasallad med ungdomarna & personal 

   Helt plötsligt var kl 14.30 
Shit , dagen sprang i väg

När jag kom hem så gjorde jag middag
Skinksås och pasta
Bädda rent
Tvättade 
Jag städade hemma och satte sen igång med min egna uteplats
Jag klippte gräset 
Torkade av allt pollen på möblerna 
Trimmade gräskanter och rabatter
Fixade med blommorna
Städa balkongsdelen 
Vattnade alla blommor och gräset

      Nu är det tjusigt igen







         Det blommor så fint

I dag har det varit den första sköna sommardagen 
Riktigt behagligt, utan massa blåst 

Hoppas vädret blir lika bra i morgon när vi ska på examen fest i Vaxholm

    Go kväll // Maria ❤️ 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Braaaa jobbat! :)

Jättefint där ute nu också tycker jag!

Kraaam och godnatt!


Svar: God natt 💤
Maria Höglund

2015-06-09 @ 21:59:48
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0