Lite Låg

Hey på er
Hoppas ni mår fint så här på en fredag.
 
Jag själv har känt mig lite låg och tung sista dagarna, typ gråten sitter som en klump i halsen och jag känner mig bly tung.
Jag har absolut ingen anledning till att vara nere ......
Jag kör ju gasen i botten mega hårt sen blir det dagar som blir lite mörka i måendet och då blir jag bara jävligt deppo.
Ja Ja
som jag brukar säga så är inte livet alltid på TOP.
 
I morgon ska jag till IKEA med Inger, det blir lite ögon shopping/drömma och ev. en vardagsrumsmatta
 
I em. l har jag varit  ensam hemma en stund, SKÖNT. och jag är  barn & ungdoms fri.
Max & Sandra är som sagt på Dalarö och stannar tills i morgon
Kalle är på bio nummer 2 för den här dagen, denna gång med sina kompisar, sen ska han hem till en kompis i Tungelsta  och bubbla.
 
 
     Önskar er en fin fredag //   Love Maria

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Kör inte slut på dig själv bara!

2015-06-27 @ 08:08:50
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoendee

Jag har känt lite halft samma ett tag... Hoppas på lite sol och bra väder nu framöver så man kan få lite energi av det!☀️☀️☀️
Kraaamar

2015-06-27 @ 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0