Min lördag


I dag har jag varit på Ikea med inger, 
Mysigt / tack inger för sjuts hem ❤️
sen var  jag på jobbet och sen har vi pulat hemma med det jag köpte på Ikea
Jag fick hjälp att sätta upp en tavla, en hylla i köket och hjälp med att byta vardagsrumsmattan 
Jag köpte nya påslakan på Ikea så dom åkte i tvättmaskin innan jag bädda nytt i sängen 
Hela vardagsrummet går i plommonlila och brunt nu😀

       Här kommer bilder 


              Nya mattan 


        Nya påslakan & örngott
 Endast 149 kr
Dom skulle utgå från sortimentet 


Ny hylla som mina kaktusar kan bo på


     Alltid kul att förnya lite om det så bara är en matta och en hylla
Det känns kul & fräscht
I morgon får jag alla mina fönster putsade 👍👍

  Nu ska jag hänga med Kalle och hans kompisar en stund på altanen sen läsa lite bloggar 

     Love & hugs Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0