Tack

Tack alla för igår och tack alla för alla fina presenter 
Jag fick massa fint 
 
Av Max & Sandra fick jag
konsert biljetter och en ansiktsbehandling 
 
    skor från älsklingen
 

     Flera vänner hade samlat pengar och köpt detta vackra porslin till mig
Mateus 
Nu får jag börja samla 
Så himla glad för detta ❤️
 

 Av min älskling fick jag 2 Bismarks armband . Ett kommer i morgon för det fick jag beställa ❤️❤️❤️


        Rosor av min älskling 
❤️❤️❤️
 



            Doft vaxer 
 

                Vinglas 
 


        Presentkort 
 

    Kort & kontanter som ska gå till ett bismark halsband 
//  love Maria 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Mycket jag missat dessa dagar jag inte suttit vid datorn!
Stooooort stooort grattis till dig i efterskott! Ser ut som att födelsedagen blev lyckad, härliga bilder i inläggen ovanför! Fina presenter också! :)

Mååånga kramar till dig!

Svar: Tack tjejen
Maria Höglund

2015-06-07 @ 20:12:44
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0