Tele 2


Jag skulle ju inte jobba i dag men det vart post hämtning och en jävla massa samtal med  tele 2
Suck
Tror vi pratade sammanlagt 4 ggr och ca 1.1/2 timme totalt och vi kom egentligen inte fram till ett skit mer än att ett nytt jack ska installeras av en tekniker 
Men sen vart vi oense 
Dom menar på att dom ska göra en ny arbetsorder och vänta ytterligare på en tekniker tid 

Jag tycker att en tekniker ska åka ut omgående eftersom jag redan väntat på min tur i 2.1/2 vecka 

Hon lovade att återkomma men då  får jag ett sms där dom skriver att dom har ett system fel 
Men på riktigt !!  

Ja ja fortsättning följer 😒

// IA 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad är det som hänt?? Fattar naaada haha...

Svar: Det är en inkoppling på nya adressen på jobbet som segar 💜
Maria Höglund

2015-06-16 @ 20:47:44
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0