1 mars

Tjoho
Min dag i bilder & text 
Verkligen haft fullt upp idag 😀

Först jobb
Sen åkte vi till kungens kurva
H skulle till dormy och kolla golf saker och jag spenderade den tiden i gallerian och på Ikea
Inga problem att få tiden att gå om man säger så.....
Jag var på H&M home 
Älskar deras inredning 


 

 Ganska lugnt på Ikea trots lönehelg 
 Där blev det bara lite ljus ! 

  I dag var det ju dags för veckans storhandling 
Skönt, i dag tog jag med mig min dammsugare jag köpte i november 
Jag fick byta till ett annat munstycke och det var 1000 gånger bättre så jag är superhappy 
Hatar när jag går och små retar mig på saker! Nu kan man stryka en sak från to do list 👍

   Såg den här roliga skylten på Ikea 


  Nu får mammas hund passa sig 😍

    Ha det finast / Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0