25/3

Hej 
En väldigt bra dag 😀
Fått mycket gjort på jobbet 
Papper, Började lite med semesterplaneringen för personalen och lite allmän planering  framöver 👍
Städade lite på jobbet också mm mm
Orkar inte dra allt . 

Kalle kom förbi mig när han slutade skolan så vi gjorde sällskap hem 
( han går i skolan dörren bredvid min) 

Vi sprang förbi bolaget och köpte lite vin och en flaska tzarin ( champagne)  
Bäst att passa på när man har bär hjälp! 
Sen gick vi till frissan och klippte Kalles toppar 


       Sen allt det vanliga 
Handling
Laga mat 
( stek, potatis och gräddsås ) 
Det tar lite tid att tillaga 
Ca 2.1/2 timme på spisen 
Plock
Tvätt 

Ha en fin kväll, i morgon blir det fika på byn med en ungdom sen ska jag titta lite i affärer, se om jag hittar något 😀
// Maria ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0