Cap verde / Anna

I dag hade jag en lång lunch date med underbara Anna ❤️
Anna kom hem från cap verde i onsdags och hade massor att berätta 👍
Hon hade massa bilder på telefonen och mycket storys 😀
Jag har varit sugen på cap verde ett tag men nu känner jag mig inte alls frestad längre efter allt Anna berättade om rån och sexuella påhopp & vattnet etc 

Att ha en fin resort räcker inte för mig, jag vill känna mig trygg på en resa 
Men överlag hade annis haft en skön vecka och hon var brun & fin❤️




  Vi åt lunch på olerys , jag åt en skaldjursgryta som smakade skit 
Usch 😒 annars var det en super rolig och mysig dag 

 Nu ska jag laga middag 
 Sen blir det en lugn & skön kväll 
// Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0