Kaos natt

I natt var det dags för mina idioter till grannar att festa loss igen 
Fy fan alltså ....
Jag orkar inte skriva allt men det var hysteriskt 
Kl 01,30 kom första störnings jouren 
Sen vart det värre och vid halv 5 slog dom sönder rutorna i porten 
Min altan såg ut som ett slag fält med blod papper, fimpar och skräp 
Deras fimpar brände sönder min plastmatta och en av rotting fåtöljerna 
Suck
Jag har lagt ner en påse med fimpar i deras brevlåda & ett brev
Jag kommer ringa Akelius i morgon 

Detta är inte ok....
Vid 12 tiden i dag kom polisen till grannarna
Säkert för att höra dom ang skadegörelsen mm
2 väktare var här vid 04.30 och lugnade ner allt, då först kunde alla här hemma somna😀
Jävla pack ! 

 
            Suck suck 😒😒


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vilket jävla folk det finns alltså... Att det kan spåra ur så mycket!
Här hos grannarna bredvid var det "bara" efterfest typ halv fyra i morse, världens högsta musik vaknade jag upp till, hela lägenheten skakade typ hahah!

Kraaamar

2015-03-29 @ 19:48:34
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0