Min Tisdag.

Hej på er
Här är tanten som mår skit. Usch och fy.
Men jag har Klarat av den här dagen oxo.
 
Vad är det med dagens hantverkare ?
Skit med skiten, allt dom gör är typ halvdant.
I dag hade jag 2 glasmästare här för att laga mitt fönster/glas som har gått sönder.

Hm....
När dom lämnar mig och säger att dom är klara så frågar jag
- är det bättre nu och lättare att stänga fönstret ?
Deras svar
- allt är relativt
 
What ?
 
Jag går och tittar och fönstret är värre än någonsin men glaset e helt... Jag ringde direkt till felanmälan och min boa och klagade så klart, Han kommer 8.30 i morgon bitti , Nu är jag fett less.
Sen så lämnade glasmästarna massa glas i porten där dom stod och jobba, ska dom inte städa efter sig ?
Färskingar.
 
Annars da!
I  morgon har jag utvecklingssamtal med Kalle, spännande.. Sen går jag på påsk ledigt tom. Tisdag
Nice om jag inte vore sjuk...
 
Avslutar med detta:
Tack Ida för dom gulliga orden idag på kommentarer. Puss och Ja vi ses till sommaren.....
 
 Nu ett varmt bad och sen ska jag krypa ner i sängen.   God Natt på er // IA

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Haha, "allt är relativt"! :P

2015-04-01 @ 05:41:38
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0