Spy fobi

Hola
Är det något jag har fobi mot så är det spyor och magsjuka 

Sandra sms mig precis att någon spytt ner hela provhytten på Gina tricot 

Ä fy fan!!!! 

Jag sa till Sandra att inte röra skiten
Hon får ringa städarna 
Sen att hon ska använda mask och handskar om hon ens ska gå nära 
Hahaha 
Super noja 😒😒😒

Hon stänger i kväll så det blir total sanering av henne när hon kommer hem 
Haha 
Man skulle ha en sån där dusch slang man sprutar på henne som dom gör med personal som jobbar med ebola 

 // ha det finast Maria ❤️



Kommentarer
Postat av: Medberoende

Neeeej, uuusch fyyyfan! Jag lider mer er alla!!
Hoppas hon klarar sig!

Kraaamar

2015-03-04 @ 19:18:48
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0